Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Για το bazaar της M.K.O "Μείνε Δυνατός"...

Καλησπέρα σε όλη τη μπλογκογειτονιά!!!
Αν και κάπως πρόωρα, συνεχίζονται οι Χριστουγεννιάτικες κατασκευές μου για να προλάβουμε τα bazaar... Ευτυχώς που υπάρχουν και οι Χριστουγεννιάτικες προ(σ)κλήσεις από κάποιες μπλογκοφιλενάδες για να εμπνέομαι! Έφτιαξα ένα ξύλινο πινακάκι 15x15 εκ. με decoupage και ακρυλικά χρώματα, αλλά ο αρκούδος της εικόνας μας ήταν μοναχούλης... έτσι είπα να ανταποκριθώ στη πρόσκληση για το ημερολόγιό μας από το Δελφινάκι και του έβαλα ένα μικρό ημερολόγιο με ποιηματάκια για να έχει να διαβάζει κι από ένα κάθε μέρα! :)




Το πινακάκι-ημερολόγιο είναι έτοιμο να κρεμαστεί στον τοίχο κάποιου σπιτιου! Γι' αυτό ο αρκουδούλης μας θα πάρει και δύο κοσμήματα της σειράς "Γυάλινος κόσμος" και θα ξεκινήσουν όλα μαζί το ταξίδι τους για Αθήνα...



Εκεί θα λάβουν μέρος στο Χριστουγεννιάτικο bazaar της Μ.Κ.Ο. "Μείνε δυνατός":


Αυτά για σήμερα... Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, να είστε όλοι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!
 

22 σχόλια :

  1. πολύ όμορφα!! το κολιέ μου άρεσε ιδιαίτερα (αδυναμίες βλέπεις, χιχι) καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ Εύη μου!!!! Ετσι είναι, δεν κρύβονται οι αδυναμίες... Καλή εβδομάδα!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!! :*

      Διαγραφή
  2. ειναι ολα τοσο κουκλιστικα!!!
    ταλεντακι εισαι!!!!
    σε φιλω, καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... παίρνω θάρρος για να συνεχίσω..χιχι... Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  3. καλημέρα και καλή εβδομάδα.. σ ευχαριστώ για τη συμμετοχή στα ημερολογια και την ομορφη δημιουργια..ειναι πολυ γλυκουλης ο αρκουδουλης σου..παω να το βαλω με τις αλλες συμμετοχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε ο αρκουδούλης μου... Σ'ευχαριστώ κι εγώ που τον δέχτηκες!!! Φιλάκια πολλά, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα Δελφινάκι μου!!!! :) :*

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου Σπυριδούλα...!
      Φιλάκια πολλά!!!!!! :*

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Φωτεινή μου!Πολύ όμορφο τό ημερολόγιο,αλλά καί τά κοσμήματα καί ιδίως τό κολιέ,είναι ΤΕΛΕΙΑ!Μπράβο καί γιά τόν σκοπό πού τά έφτιαξες!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Δήμητρα...!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν, ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο!!!! Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  6. Φωτεινή μου είναι όλα τέλεια τι να πρωτοθαυμάσω!!!Μπράβο!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ!!! Κι εσύ να έχεις μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!! φιλάκια!!!!!! :*

      Διαγραφή
  7. Φωτεινουλα σε ευχαριστουμε ειναι υπεροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα... Χαίρομαι πολύ που βοήθησα!!! Φιλιά!!!! :)))

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα!!!!σου εύχομαι μια όμορφη δημιουργική εβδομάδα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώώώ καλή μου, χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!!
      Πράγματι, πρέπει να είναι δημιουργική για να προλάβω!!! Χαχα... Καλή και δημιουργική εβδομάδα και σε σένα!!! Φιλάκια!!! :*

      Διαγραφή
  9. Πραγματικά υπέροχες οι δημιουργίες σου Φωτεινή μου.
    Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στο bazaar.Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελίτα μου χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!! Ευχαριστώ για τις ευχές και τα όμορφα λόγια... Πολλά φιλάκια!!! :*

      Διαγραφή
  10. Όμορφα και γλυκούλια όλα, μπράβο σου για την όμορφη αυτή κίνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύύύ Δέσποινα!!! Χαίρομαι που σου αρέσουν... ξέρω ότι θα πιάσουν τόπο!!! :)

      Διαγραφή
  11. μπράβο σου κοριτσάκι μου που συμμετέχεις !!!να έχεις ένα υπέροχο σκ!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω Μάγια μου!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Φιλάκια πολλά και σένα!!! :*

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips