Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Ο κουμπαράς των μαθηματικών!

Το τσίγκινο κυλινδρικό κουτί με τα αγαπημένα "πουράκια" άδειασε πριν καλά-καλά το καταλάβουμε!
"Και τώρα; Πάω στα σκουπίδια;", σκέφτηκε. "'Η μήπως στον κάδο της ανακύκλωσης";

"Μμμμ... κάτι καλύτερο!!!" :D

Βάφτηκε, ντύθηκε με χαρτί μιλιμετρέ (το έχω άφθονο λόγω της δουλειάς μου) και πάνω του ο περίφημος αριθμός π... ή κάποια από τα πρώτα δεκαδικά ψηφία του τελοσπάντων! Για καπελάκι φόρεσε ένα μικρό μοιρογνωμόνιο... και έγινε αγνώριστο!

"Μου αρέσει πολύ έτσι όπως είμαι!!!"



Και φυσικά είναι κουμπαράς...


Θα ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη, για να πάρει μέρος στη έκθεση χειροποίητων κουμπαράδων, στο φουαγιέ του Βαφοπούλειου πνευματικού κέντρου:


Ξέρω πως είναι οξύμωρο να μιλάμε για αποταμίευση μέσα στην κρίση, αλλά σας περιμένουμε όλους εκεί... γιατί όλα τα έσοδα θα διατεθούν για το παιδικό χωριό SOS Πλαγιαρίου Θεσσαλονίκης...
Να έχετε ένα όμορφο απόγευμα
!!!

29 σχόλια :

  1. ο μαθηματικός κουμπαράς πολύ όμορφος!!!!!!! τελικά η φαντασία δεν έχει όρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως δεν έχει καλή μου ποδηλάτισσα!!! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!! :)

      Διαγραφή
  2. Αχ με πρόλαβες.......πολύ καλή ιδέα και ιδιαίτερα το μοιρογνωμόνιο στο καπάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Κατερινάκι... έχεις κάνει όλα τα επαγγέλματα σε κουμπαράδες... ενώ εγώ μόνο το δικό μου!!! :P
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ιδέα μου!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. Συναδελφε τελειος. Ξερεις γιατι λεει οτι την προλαβες γιατι τον ειχα κανει παραγγελια.Τελικα ομως ειδα κουμπαρα και για μας!!!Φιλακια πολλα.

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που σου αρέσει συνάδελφε!!! Ε, να μη μείνουν οι μαθηματικοί παραπονεμένοι!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :D :)))

      Διαγραφή
    2. Φωτεινή στο διαγώνισμα του κουμπαρά παίρνεις άριστα!!! Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώώώ!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Δάφνη μου!!!
      Ευχαριστώ και για το βαθμό!!! Χιχι... φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  4. Αν και δεν είμαι καθόλου των μαθηματικών...μπρρρ... μακριά... αυτός ο κουμπαράς πολύ μου άρεσε!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε ο κουμπαράς μαϊμουδίτσα!!! Καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!!!
      Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  5. http://musicpicturesartetc.blogspot.gr/2012/11/11-pictures-11.html?showComment=1353254897516#c8073366183091489651

    εκτός από την απάντηση που σου έχω... βρήκα πού βρίσκεται ο βράχος!!...
    πολύ καλή η κίνησή σου για το ίδρυμα.. μπράβο Fotini μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παρασκευή μου!!! Ταϋλάνδη, ε?? Πολύ ενδιαφέρον! σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βοήθησα Ρένα μου!!! Σήμερα τον έστειλα!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  7. ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΕΔΩ pxristodoulou@ath.forthnet.gr
    ΤΟ ΜΕΙΛ ΣΟΥ , ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια η ιδέα! Δε θα μου περνούσε απ'το μυαλό, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δεσποινάκι!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!!!Η έμπνευση έρχεται από τα καθημερινά πράγματα!!! ;)

      Διαγραφή
  9. Dear Fotini, you created a very original money box...great!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ πρωτότυπη ιδέα!Πολύ όμορφος ο κουμπαράς!Μπράβο Φωτεινούλα!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Δήμητρα!!! Μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα και σε σένα!!!
      Πολλά φιλιά!!! :)

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Φωτεινούλα μου, πραγματικά πολύ όμορφη η ιδέα σου.
    Θα την υλοποιήσω στο μέσο της εβδομάδας για τα πιτσιρίκια μου.
    Καλή εβδομάδα και καλό σου απόγευμα.Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μελίτα μου!!! Ναιιιι να την υλοποιήσετε!!! Μπορείτε να κάνετε και κολλάζ με πολύχρωμα γεωμετρικά σχήματα από πάνω!!! Φιλάκια και καλη εβδομάδα!!! :*

      Διαγραφή
  12. Φωτεινάκι καλησπέρα! Διάβασα σε κάποιο σχόλιό σου που ρώτησες για το stray.gr. Αν ενδιαφέρεσαι μπες εδώ:
    http://www.planitisgiaolous.blogspot.gr/2012/11/bazaar-straygr.html
    Όσο για τον κουμπαρά ...είναι σούπερ! Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου, επικοινώνησα ήδη με την ομάδα του stray.gr :)
      Για να σε χαροποιήσω λιγάκι, σήμερα έφυγε και το δέμα για τη φιλοζωική, θα κάνω σύντομα τη σχετική ανάρτηση... ;)
      Σ'ευχαριστώ και για το "Καλή συνέχεια" θα μου χρειαστεί!!! Χαχα... Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφος!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κλεονίκη μου... Φιλάκια!!! :*

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips