Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

♥ღ Μενταγιόν..... ღ♥

Γεια σας!!!
Σήμερα σας έχω μενταγιόν... Αποτελούν κι αυτά υλοποίηση ιδεών, κάποιων φίλων αλλά και δικών μου!!! Ναι, ένα από αυτά το έφτιαξα για μένα!!! (Για να δούμε, ποια θα το εντοπίσει!)


Ηλεκτρική κιθάρα σε ροζ χρώμα με κλειδί του Σολ...

Νεφερτίτη... βαμμένο στο χέρι!
Νεκροκεφαλή με strass...

Nεκροκεφαλή - ονειροπαγίδα...

Νεράιδα...

Τα μενταγιόν θέλουν πολύ να μάθουν τη γνώμη σας!!! 
Καλό βράδυ... και να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!! 
Να είστε όλοι καλά!!!

28 σχόλια :

  1. είναι πολύ ωραία όλα (εκτός αυτά με τις νεκροκεφαλές, με φοβίζουν), θα πω πως το δικό σου είναι η νεράιδα (ή η κιθάρα)
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I love everything, especially the first...fantastic.
    Kisses
    Alesandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωτεινή μου κι εγώ ψηφίζω τη νεϊραδούλα, είναι δική σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμενα παλι με τραβηξε η κιθαρα!Πολυ ομορφα ολα ομως.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, Φωτεινή μου! Όλα είναι υπέροχα! Αν κι εγώ δεν τρελαίνομαι γενικότερα με τις νεκροκεφαλές, μου άρεσε πολύ το κόκκινο! Το δικό σου νομίζω ότι είναι η Νεφερτίτη. Είναι;; Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα τα μενταγιόν! Μπράβο! Καλό σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμενα παλι μ αρεσει περισσοτερο η Νεφερτιτη! παρολα αυτα μαλλον η νεραιδουλα ειναι δικια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοριτσάρες μου σας ευχαριστώ πολύ όλες!!! Η γνώμη σας μετράει πολύ για μένα!!!
    Μα να μη βρει ούτε μία το δικό μου μενταγιόν??? Χαχαχα... Είναι η νεκροκεφαλή στην τρίτη φωτογραφία... αν και τα υπόλοιπα θα τα φορούσα άνετα, εξάλλου είναι δικά μου δημιουργήματα!!! :P
    Αυτές τις μέρες τρέχω πολύ, αλλά θα σας επισκεφτώ ιντερνετικώς, σύντομα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρελαίνομαι για νεκροκεφαλές σε μενταγιόν και σε ρούχα μόνο όμως!!! Μπράβο Φωτεινή. Διάβασα βέβαια ότι εσύ την έφτιαξες, αλλά αυτή είχα διαλέξει εξαρχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να άλλο ένα κοινό μας Δήμητρα!!! Χιχι... Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! :)

      Διαγραφή
  10. πολύ γλυκούλια .....αλλά η κιθαρίτσα μου έμεινε στο μάτι!!!!
    μπράβο κορίτσι για τις ιδεες σου
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου Christa!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν... Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες δημιουργίες Φωτεινή μου,μπραβο!
    Πέρνα κι από μένα, κερδισες δωράκι!
    Ευχομαι να είσαι πάντα τυχερη!
    Στείλε μου τη διεύθυνση σου με μέιλ για να σου το στείλω.
    Φιλιά, καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Χάρηκα πολύ που είμαι τυχερή!!! :D Κι εσύ να είσαι πάντα καλά, να χαιρόμαστε τις όμορφες δημιουργίες σου!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Φωτεινή μου , για μία ακόμη φορά τα χέρια σου έκαναν μικρά θαύματα! Υπέροχες οι δημιουργίες σου αν και εμένα μου έμειναν στο μάτι η κιθάρα και η νεράιδα.
    Καλό απόγευμα να έχεις! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελίτα μου σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!! Το σίγουρο είναι ότι τα χέρια μου δεν μπορούν να μείνουν σταυρωμένα...χαχα... αλλά αφού λες ότι έκαναν καλή δουλειά... θα συνεχίσω προσπαθώντας για το καλύτερο!!! :)
      Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφα :)
    Ειδικά η νεραϊδούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Κλεονίκη.... σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! χάρηκα πολύ που πέρασες να δεις τα νέα μου πραγματάκια!!! :)

      Διαγραφή
  14. πολύ όμορφα χρυσοχέρα Φωτεινή μου η νεκροκεφαλή είπες ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κάτια μου!!! :)
      Ναι ναι!!! Η μεγάλη κιόλας, όχι η μικρή... :P
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Φωτεινή μου!!!
    Χαίρομαι πάρα πολύ, όποτε βρίσκω χρόνο να βολτάρω σε αγαπημένα ιστολόγια!!!!
    Τι ΑΠΙΘΑΝΟ το μενταγιόν κιθάρα!!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΩΡΑΙΟ. Και το ταίριαξες με παρτιτούρα για κιθάρα!!!!!!!!!!
    Με ενθουσίασε. Εγώ λέω ότι αυτό έφτιαξες για σένα!!!!
    Και τα άλλα όμως δεν πάνε πίσω σε ωραιότητα και καλό γούστο!! Απλά εμένα σαν μουσικό, με κέρδισε η κιθαρούλα. Και η νεράιδα μου άρεσε πολύ!
    Μπράβο σου Φωτεινή μου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το μενταγιόν αλλά και η ιδέα μου για τη φωτογραφία!!!!! Τα λόγια σου με τιμούν και σ'ευχαριστώ πολύ!!!!
      Φιλάκια!!!!!!!!!!!! :)

      Διαγραφή
  16. αα είναι πολύ όμορφα όλα!! πιστεύω αυτό που έφτιαξες για σένα είναι είτε η νεράιδα είτε η νεκροκεφαλή με στρας.. έπεσα μέσα?? :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Εύη... Ναι, μέσα έπεσες χιχι... Φιλάκια πολλά!!!!!! :) :*

      Διαγραφή
  17. Kαλησπέρα Φωτεινή!Ηρθα τώρα γιατί δέν είχα ίντερνετ γιά 8 ημέρες!Τό μενταγιόν μέ τήν κιθάρα είναι θαυμάσιο!Πολύ όμορφη καί η νεραίαδα!!Εύχομαι ένα καλό Σ/Κ!Φιλάκια φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ που πέρασες Μιμίκα μου!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!!!! Φιλάκια!!!!! :*

      Διαγραφή
  18. τέλεια... με πολύ ωραίες φωτο ... ωραία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου... Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!!! :) :*

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips