Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Οι απόκριες της μικρής μαγισσούλας...

Καλησπέρα σε όλη την παρέα!!!

Πάει, τέλειωσε και πάλι το τρελό το καρναβάλι...
Η φίλη μας η μαγισσούλα δεν μασκαρεύτηκε καθόλου, ήταν απλώς... ντυμένη όπως κάθε μέρα!




Δεν θα παραλείψω φυσικά να σας δείξω το halloween μενταγιόν "Trick or treat" της μαγισσούλας... Στον τόπο μου, τη Δεσκάτη Γρεβενών, έχουμε ένα αντίστοιχο έθιμο με το αμερικάνικο "trick or treat", όχι βέβαια τόσο "spooky", κατά το οποίο οι μεγάλοι κερνούν τα παιδιά που είναι ντυμένα καρναβάλια... Κι αν δεν υπάρξει "κέρασμα", τότε σίγουρα θα υπάρξει "φάρσα"!!!

"Trick or treat"

Με αφορμή τον "Μωβ διαγωνισμό" που διοργανώνει το Κατερινάκι, έφτιαξα άλλο ένα μπουκαλάκι μαγισσούλας σε μωβ χρώμα... Η μαγισσούλα νομίζω πως χρησιμοποιεί το φίλτρο που περιέχεται στο μπουκαλάκι για να δημιουργεί μια μωβ ομίχλη, αλλά δεν τα ξέρω εγώ αυτά τα μαγικά κόλπα... Κατερινάκι, για σένα! :)


"Purple fog juice"

Μαντέψτε τώρα, ποιο θα είναι το επακόλουθο, όταν φτιάχνεις τόσα μενταγιόν-μπουκαλάκια έχοντας μια μικρή πριγκίπισσα/καλλιτέχνιδα στο σπίτι...


"Bubble-bottle"... Παιδκό ή νεανικό μενταγιόν-μπουκαλάκι!


Μα φυσικά! Γέμισε και η κορούλα μου το δικό της μπουκαλάκι με χαντρούλες και γκλίτερ, αφήνοντας σε μένα τις υπόλοιπες διαδικαστικές λεπτομέρειες... Δηλαδή να κολλήσω το φελλό και να μετατρέψω το μπουκαλάκι σε μενταγιόν! Λέτε τα "Little Treasures" να γίνουν τελικά οικογενειακή επιχείρηση? :P

Μέχρι τότε, έχουμε καιρό... γι' αυτό αναλαμβάνω εγώ τις λεπτομέρειες... όπως ας πούμε για την αποκριάτικη τιάρα της μικρής πριγκίπισσας! :)


Η κατασκευή ήταν εντελώς αυτοσχέδια και χρησιμοποίησα ό,τι υλικά είχα περίσσευμα... Τύλιξα μια παλιά στέκα με ροζ κορδέλα και καρφίτσωσα με συρραπτικό το χαρτόνι κομμένο σε σχήμα τιάρας. Έπειτα το έβαψα με χρυσό χρώμα και το πασπάλισα με μπόλικο χρυσό γκλίτερ, ενώ για να να γίνει πιο ανθεκτικό, το πέρασα με υγρό γυαλί. Τέλος, τοποθέτησα τα στρας, όσο το υγρό γυαλί ήταν ακόμη νωπό!


Φίλες μου, ελπίζω οι οδηγίες για την τιάρα να ήταν κατατοπιστικές, αν και, επειδή είμαι της τελευταίας στιγμής, θα σας χρειαστούν πλέον για τις επόμενες απόκριες... Και του χρόνου με υγεία, λοιπόν, να είμαστε καλά και μακάρι όλοι στα σπίτια μας!


Καλή Αποκριά και καλή Σαρακοστή!

42 σχόλια :

  1. Χαριτωμένα, λεπτεπίλεπτα και πολύ πολύ όμορφα!!!
    (Τρέλα το μπουκαλάκι με το κλειδάκι!!!)♥

    Όμορφη η Δεσκάτη, χρόνια έχω να 'ρθω, αλλά πόσο μου αρέσουν εκείνοι οι τόποι!...

    Φιλάκια πολλά, καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Έχεις βρεθεί στη Δεσκάτη? Χαίρομαι που σου άρεσε ο τόπος μου!!! Φιλάκια πολλά!!! :) :*

      Διαγραφή
  2. Your bottles are very cute. Your charms are wonderful and the crown is fabulous!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα είναι!! Τα είδα και στο fb και τα θαύμασα!!! Μπράβο!!! Καλή Καθαρά Δευτέρα!! Φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ευονίτα μου!!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Φωτεινή μου υπέροχα τα μενταγιόν σου, όσο για την τιάρα φοβερή ! Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή ! Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανθή μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!! Να είσαι και να περνάς καλά!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος18/3/13 10:16

    Καλημέρα Φωτεινή μου!!!Πολύ ωραίες δημιουργίες!!Και του χρόνου να ντυθείτε!!!
    Καλή Σαρακοστή να έχεις!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!!! Μακάρι και του χρόνου... τις τιμούμε τις απόκριες δεόντως... Είμαστε για τα καρναβάλια κοινώς, χαχαχα :P
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!!! :*

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου Φωτεινή! Φιλάκια και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά, καλή Σαρακοστή!

    Πολύ όμορφα όσα έφτιαξες, Φωτεινή μου! Και του χρόνου με υγεία! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!! :)
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα!!!Ειδικά αυτά τα μπουκαλάκια τα λατρεύω!Ψάχνω καιρό τώρα να βρώ ανάλογα μπουκαλάκια για να γίνουν μενταγιόν αλλά χωρίς αποτέλεσμα!Τα δικά σου πάντως είναι θαυμάσια!Τέλεια έγιναν!Καλά κούλουμα Φωτεινή μου και καλή Σαρακοστή!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου για τα καλά σου λόγια!!!
      Ψάξε στα καταστήματα χαντρών απ' όπου προμηθεύεσαι τα υλικά σου... Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Τά μπουκαλάκια-μενταγιόν,τά λάτρεψα Φωτεινούλα μου!!!Πανέμορφα!!Ιδίως τό ροζουλί!!Πολύ έξυπνη η ιδέα σου μέ τήν τιάρα!!Καλή Σαρακοστή!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιμίκα μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! Σ' ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Φωτεινή μου είναι πανέμορφα όλα τα μπουκαλάκια σου!!! Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου Χαρά!!! Να είσαι καλά, φιλιά πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  11. Φωτεινή, είναι όλα πολύ όμορφα και ιδιαίτερα καλόγουστα! Καλή Σαρακοστή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Πέπη μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφα..την τιάρα θα την φτιάξω για μένα του χρόνου!!..χαχα!
    Καλή Σαρακοστή..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την φτιάξεις Μαρία μου! Κόντρα στη μιζέρια της εποχής!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφα!!!!καλή Σαρακοστή!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου Δέσποινα!!! :)
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  14. καλημέρα,καλημέρα-)))
    πολύ πολύ πολύ όμορφα τα μενταγιόν σου!!!Πάντα σε θαυμάζω για το κέφι και την χαρά σου-)))
    Και το μωβ μπουκαλάκι θα ''σκίσει''στον διαγωνισμό-)))
    πολλά φιλιά,καλή συνέχεια και...
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ ☆ ♥ ΚΑΛΗ ♥ ~ ♥ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ♥ ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ομορφιές άφησες Χρυσούλα μου στο πέρασμά σου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, με συγκινείς!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Καταπληκτικές δημιουργίες!! Μου άρεσαν πάρα πολύ!

    Καλή Σαρακοστή να έχουμε και να πω οτι τα Γρεβενά είναι υπέροχα!!

    Καλό βράδυ σου εύχομαι! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μελοκάνελλό μου!!! Σε περιμένουμε στα μέρη μας!!! :)
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. Χρυσοχέρα φίλη μου.. Καλή Σαρακοστή να έχουμε. Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου σχόλιο... Να είσαι καλά, φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. Τα εχουμε πει για τα μπουκαλάκια σου, πόσο μαγικά ειναι!!
    Αλλα το παιδικο ηταν σκετη γλύκα!
    Οπως και στεκα-τιαρα ευφανταστη!
    Φιλια πολλαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μίκα μου, τα λόγια σου με τιμούν...
      Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  18. Είσαι καταπληκτική Φωτεινούλα μου! Μια μαγική οικογενειακή επιχείρηση!!!! Τιάρες, μπουκαλάκια με μαγικά φίλτρα, χαμός:)
    Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι ολόψυχα.
    Τι υπέροχα έθιμα που έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για το μαγικό σου σχόλιο!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το Γρεβενιώτικο Halloween :)
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  19. Έγραψεσ πάλι Φωτεινή μου!!!
    Τα μενταγιόν μπουκαλάκια σου πολύ ωραία!!!!
    Αλλά και η τιάρα ΤΕΛΕΙΑ!!!! Τυχερή η κορούλα σου με τέτοια χρυσοχέρα μανούλα!!
    Καλή Σαρακοστή Φωτεινή μου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ροδούλα μου σ' ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Κοκκινίζω!!! Δεν ξέρω αν είναι τυχερή, αλλά σίγουρα δίνω τον καλύτερο εαυτό μου!!! :)
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Να πείς στη μαγισσούλα σου ότι είναι καταπληκτική !!!! Αυτό το μώβ μπουκαλάκι για τη μώβ ομίχλη..πολύ μου αρέσει...μώβ ομίχλη...ουάου...το φαντάζομαι τώρα !!!! Καλά...για το " Bubble Bobble " μαγικό μπουκαλάκι...είναι πανίγλυκο και πολύ εμπνευσμένο !!! Μα είσαστε ήδη οικογενειακή επιχείρηση !!! Η μικρή σου πριγκίπισσα εκτόσ του όρι έχει πάρει τη φαντασία σου είναι η μούσα σου !!! Μόνο μια μούσα σάν εκείνη θα σε ενέπνεε να δημιουργήσεις μία τόσο όμορφη και ξεχωριστή τιάρα σάν αυτή που αντίκρυσα !!!! Είσαι καταπληκτική Φωτεινή μου και γεμάτη έμπνευση δημιουργική...και μαγική !!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το γλυκό σου σχόλιο !! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου, με κάνεις και κοκκινίζω με αυτά που διαβάζω!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! :)
      Να είσαι καλά, φιλάκια πολλά!!! :*

      Διαγραφή
  21. Καλη επιτυχια στον διαγωνισμο. Το μενταγιον τηs μικρηs πολυ γλυκο. Αν εχει παρει απο την μαμα τηs τοτε σιγουρα θα κανει και εκεινη καταπληκτικα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!! :)
      Για να δούμε, καλλιτέχνιδα ή επιστήμονας θα μου βγει η μικρή??? :P χαχα...
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή

Πες κι εσύ τη γνώμη σου!

Blogging tips